sunnuntai 30. syyskuuta 2012

1/3

Uusi postaus taas vähään aikaan koska mulla on ongelma että missä otan kuvat jos oon ostanu jotain.. Mun huoneessa on tosiaan yks ikkuna ja seki katossa niin tosi hankala saada kunnollisia kuvia. Kaikki kuvat on varmaanki tältä viikolta, osa shoppailuista ja osa jostain ihan muusta. Kuvia ei hirveenä tuu otettua koska kuljen vaan koti-koulu-koti väliä suurimmaksi osaksi ja kotona tietenkin istun vaa tietokoneella. Nykyään saan jo liikkua enemmän yksin ja tulla myös koulusta kotiin yksin ilman että tarvii oottaa tota mun hostveljee. 10km bussimatka kestää n.45min ja bussi on aina ihan täynnä, ei puhettakaan että kaikki mahtuis istuun. Tänään tulee tosiaan yks kolmasosa mun reissusta täyteen elikkä siis kaks kuukautta on enään jäljellä.

lähettelin tossa pari päivää sitte postikortteja suomeen päin, toivottavasti kaikki eksyy perille!

I have no idea what is this..mutta löysin sen maasta (sen voi kuulemma syödä...)

2 kommenttia: